1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614835 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2620949

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
tekarn1968: Tror nog att dom flesta ser hans brister, varför älta, gnälla och spy galla över honom. Räcker det inte med det vi ser på isen och hoppas istället att han kommer tillbaka i det han kan uträtta på isen. Mao i gott slag.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
{9566}: Såklart att man kan hoppas. Men det är hans jobb, och då kan man ju kräva att han ska kämpa iallafall. Men han kanske har pingislungor och gör sitt bästa redan.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
{9566}: Jag håller med.
Men jag tycker att JD måste få mer begränsad speltid.
Han är ju en rejäl säkerhetsrisk, men med bra (bättre) couching så borde det bli bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.