Bee: Pisslag? Leksand? Nja.. tydligen seriens bästa bortalag om man ska gå rent statistiskt. Timrå däremot. känns däremot som om att det var ett bra tag sen vi gjorde en riktig bra hemmamatch.. enkla poäng? Nja dert blir det knappast .vi får nog hoppas på någon form av trendbrott i såfall. och några bjudningar ala skellefteå..och självmål ala Hv71 .Om det ska bli några poäng.
Bee: Det gäller att få hål på Armalis. Höll tätt mot Malmö. Måste skymma annars blir det inga mål. Leksand är snabba i kontringar, gäller för backarna att vara med.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.