+ 5
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4989)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Nåt som jag funderar på ibland är vad en fullsatt hemmamatch ungefär genererar för intäkter till klubben. Någon som har ett hum om det eller kan killgissa?
Vad tycker ni om upplevelsen i SCA egentligen? Personligen tycker jag det är fantastiskt när det är spel på isen. Varit förtrollad av känslan i hallen sen -99 då jag såg min första hemmamatch mot Arboga i gamla ishallen.
Dock tycker jag väntan inför och pauserna är jävligt tråkiga. Man pissar kanske, dricker lite bränt kaffe samt nickar åt lite folk man känner. Dock kan jag inte komma på vad man skulle vilja göra under dessa 18 minuter som man ska slå ihjäl innan det blir spel igen. Sen den där bilkön därifrån efteråt.. den har dock blivit bättre. Förr i tiden hann vi lyssna klart på Karlavagnen innan vi kommit ut på E4an.