1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2622039

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
Jobbig förlust idag.
Men imponerad av nivån i forumet efter matchen.
Övervägande konstruktiva kommentarer gör mig ändå lite mindre deppig än normalt efter en torsk.

Nu kommer ett nytt år med nya möjligheter. Nu kör vi!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
RunarUp: största glädjeämnet är att 4 sydliga lag ligger top 4... från botten räknat 😉

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
RunarUp:

Ni faller med flaggan i topp, vi är bra just nu men jag tycker inte vi imponerar speciellt idag

Hade kunnat gå hursomhelst idag. Vi hade lite tur

Önskar er ett gott nytt år och väl mött 2024.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-12-30
RunarUp: Karlin står i tv nu och är nöjd och ser mätt ut...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.