{297}: Vad gör folk i Timrå/Sundsvall nu för tiden när Casinot stängt? Är det något arrangerat som förr i tiden? (Nej, detta var en seriös fråga. Ingen satir alls, faktiskt.)
{7426}: Hur går det för medieansvarige hos er? Är han lika driftig på tangentbordet där som privat? Hoppas han kör lite lämpligare innehåll. Hoppas också han respekterar ifall något vill avprenumerera på hans alster, de verkar inte fungerat tidigare... Men fint med han på lönelistan
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.