1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2622520

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Helt klart! Jag tycker man bör satsa på Edfeldt på 6 backar inför nästa år faktiskt. Han kommer byggas upp till nått riktigt bra.

Backsidan bör föryngras rent generellt också. Kanske man kan försöka hitta lösningar i att skeppa iväg Erixon och Eronen för att sedan försöka locka hit Dahléns barndomsvän Moverare och en ung lovande rightare som kan växa till sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: edfeldt har samma uppsyn som Kalle Koskinen. Samma kroppsspråk och stil på isen

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Har dålig koll på Moverare, men vad man läst på EP så verkar han vara lite mer defensivt lagd? Även om han verkar besitta ett bra förstapass och sådär.
Skulle vi landa honom så hade det kanske varit värt att behålla Rindell och typ sätta honom tillsammans med Moverare, med lite mer offensivt friare tyglar.

Jag tror hursomhelst att det lär kunna bli en del rotation på backsidan. Jag ser gärna att vi behåller Lyytinen i allafall

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.