+ 8
Inlägg: 2622520
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: edfeldt har samma uppsyn som Kalle Koskinen. Samma kroppsspråk och stil på isen
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Har dålig koll på Moverare, men vad man läst på EP så verkar han vara lite mer defensivt lagd? Även om han verkar besitta ett bra förstapass och sådär.
Skulle vi landa honom så hade det kanske varit värt att behålla Rindell och typ sätta honom tillsammans med Moverare, med lite mer offensivt friare tyglar.
Jag tror hursomhelst att det lär kunna bli en del rotation på backsidan. Jag ser gärna att vi behåller Lyytinen i allafall
Skulle vi landa honom så hade det kanske varit värt att behålla Rindell och typ sätta honom tillsammans med Moverare, med lite mer offensivt friare tyglar.
Jag tror hursomhelst att det lär kunna bli en del rotation på backsidan. Jag ser gärna att vi behåller Lyytinen i allafall
+ 5
Backsidan bör föryngras rent generellt också. Kanske man kan försöka hitta lösningar i att skeppa iväg Erixon och Eronen för att sedan försöka locka hit Dahléns barndomsvän Moverare och en ung lovande rightare som kan växa till sig.