1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2622754

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Ja mer sånt här. Öhgren i Småkronorna, lagkaptenen.
Har inte hans farsa spelat i Timrå? Eller vilken Djurgårdare var det?
In med mer söner till farsor som spelat i Timrå!
Sumpa inte bra juniorspelare. Kanske Jokinens namn locka?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Andreas Öhgren. Gjorde några säsonger i Sundsvall/Timrå Hockey, ST Hockey och Timrå IK under 90-talet. Var ju med i bandet Mabötes, som ligger bakom "Vi heter Timrå IK"-dängan.

Nåväl, storstan lockade väl varför han flyttade ner till Stockholm för spel I Hammarby och Bajen Fans. Känns dock mer som partylivet tog upp största delen av tiden för honom. Men bra hockeygener har han ju, uppenbarligen 👍

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Örebro har tydligen också naffsat på Tjälldén såklart. Dom fick ett starkt nej.

Sv: Apropå nånting...
Naturligtvis ska dom kunna spela o vara bra.
När kommer Zätas yngling/ar till Timrå?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.