+ 1
Inlägg: 2622754
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Andreas Öhgren. Gjorde några säsonger i Sundsvall/Timrå Hockey, ST Hockey och Timrå IK under 90-talet. Var ju med i bandet Mabötes, som ligger bakom "Vi heter Timrå IK"-dängan.
Nåväl, storstan lockade väl varför han flyttade ner till Stockholm för spel I Hammarby och Bajen Fans. Känns dock mer som partylivet tog upp största delen av tiden för honom. Men bra hockeygener har han ju, uppenbarligen 👍
Nåväl, storstan lockade väl varför han flyttade ner till Stockholm för spel I Hammarby och Bajen Fans. Känns dock mer som partylivet tog upp största delen av tiden för honom. Men bra hockeygener har han ju, uppenbarligen 👍
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Örebro har tydligen också naffsat på Tjälldén såklart. Dom fick ett starkt nej.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Naturligtvis ska dom kunna spela o vara bra.
När kommer Zätas yngling/ar till Timrå?
När kommer Zätas yngling/ar till Timrå?
+ 1
Har inte hans farsa spelat i Timrå? Eller vilken Djurgårdare var det?
In med mer söner till farsor som spelat i Timrå!
Sumpa inte bra juniorspelare. Kanske Jokinens namn locka?