1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2622850

Sv: Apropå nånting...
Wennerholm har ju satt betyg på alla SC, vad skrev han om Kappanen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Gillar varken Wennerholm eller Tomas Roos. Jag lyssnar heller på Sanny & Svensson podden för Svensk hockey. Hockeymorgon med T Roos är till och med otrevlig bland.

Sv: Apropå nånting...
Håller jyrgården på att tappa en 4-0 ledning nu i tredje, helt plötsligt 4-3, kämpa Östersund.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Kimmo Kapanen, Timrå Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Kom till ett dukat bord när Kenth ”Nubben” Norberg lämnade efter att ha säkrat ett gäng tunga namn och hemvändare. Svårbedömd, men hanteringen av tränaren Ante Karlssons snara slut i klubben har skapat en viss turbulens. Oavsett vem som har rätt om hur Ante fick beskedet att det inte skulle bli en fortsättning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.