+ 2
Inlägg: 2623061
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Både Jonathan Lekkerimäki, Noah Östlund, Liam Öhgren och Carl Lindbom slog ju igenom på allvar i DIF. Synd för Djuu att man lirade i fel division...🤭🤣
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Jag vet såklart det. Men.Örebro är bra på att dra till sig och utveckla dessa talanger
5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1
5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1
+ 1
Nu fick ju Lekkerimäki sitt genombrott i SSK och framförallt i DIF ;)