1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2623727

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Manderville: Jag hatar LHC punkt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Hur stor chans är det att vi får en ursäkt av klubben för att det ser ut så här?
Har vi ens en klubbchef?
Finns det inget mer att kommunicera utåt än veckans meny i restaurangen?

GÖR NÅGOT.
EXISTERA.
VÄCK INTRESSE.

Nä ni... klarar vi oss undan kval den här säsongen så får vi verkligen hoppas på en fullständig jävla rensning annars är det käpprätt ner i Allsvenskan inom kort.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Zäta75:
Jag tycker inte att vi gjorde oss förtjänta av en vinst idag, men ibland behöver man ha tur.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Vi förlorar målvaktsmatchen idag.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
AVGÅ ALLA!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.