Zäta75: Hur man ens förlorar denna matchen som det såg ut i tredje är helt obegripligt, nä förresten inte, Timrå 6-7 vassa målchanser, NOLL mål, Linköping ett par halvchanser...
Villervalla: Tycker man bör göra något snarast. Blir inte förvånad om Ante får gå inom kort. Skellefteåvinsten var bara konstgjord andning. Tror att Kapanen kommer att agera nu
Jag och många supportrar med mig mår dåligt nu och ser ett kommande ras i tabellen
Kapanen mfl vi vet att ni läser detta forum. Agera 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.