Timrå4ever: jag vet varför vi inte har någon publik på läktarna. Den här säsongen är lika jävla tråkig att följa som den vi åkte ur SHL med Freddan, vi har bara bättre individuell skicklighet i laget men samma jävla torskmentalitet.
Det här är mer en ekonomisk fråga än en sportslig, få liv i det här laget annars kommer det att bli röda siffror i år.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det här är mer en ekonomisk fråga än en sportslig, få liv i det här laget annars kommer det att bli röda siffror i år.