1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2624039

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Det hackar betydligt i maskineriet just nu, huvva.Det finns så mycket negativt att skriva om våra sk ledande spelare så jag väljer att passa på det, tillräckligt många här inne har redan uttryckt vad jag känner.

De spelare som just nu bidrar i positiv riktning i varje match den senaste tiden anser jag vara:
* Wedin - Jobbar hårt, utmanar offensivt, söker passningar, tar skott. Tillför energi och driv.
* Mieho - Tacklar, bryter uppspel och är allmänt jobbig att möta. Tillför energi och driv.
* EA - Åker skridskor med bra fart, hela tiden, spelar fysiskt. Tillför energi och driv.
* OJ - Åker skridskor med bra fart, utmanar, forecheckar högt, tar skott. Tillför energi och driv.
* Boyce - River, sliter, jobbig att möta, tar egna initiativ. Tillför energi och driv.
* Rindell - Alltid ett offensivt hot. Jobbar hårt i båda riktningarna. Tar skott. Tillför energi och driv.

EP, Forsmark och Hållander bör också nämnas i detta sammanhang men jag tycker de tappat något av stinget de hade tidigare jämfört med de ovan nämnda.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.