+ 5
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4984)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
De spelare som just nu bidrar i positiv riktning i varje match den senaste tiden anser jag vara:
* Wedin - Jobbar hårt, utmanar offensivt, söker passningar, tar skott. Tillför energi och driv.
* Mieho - Tacklar, bryter uppspel och är allmänt jobbig att möta. Tillför energi och driv.
* EA - Åker skridskor med bra fart, hela tiden, spelar fysiskt. Tillför energi och driv.
* OJ - Åker skridskor med bra fart, utmanar, forecheckar högt, tar skott. Tillför energi och driv.
* Boyce - River, sliter, jobbig att möta, tar egna initiativ. Tillför energi och driv.
* Rindell - Alltid ett offensivt hot. Jobbar hårt i båda riktningarna. Tar skott. Tillför energi och driv.
EP, Forsmark och Hållander bör också nämnas i detta sammanhang men jag tycker de tappat något av stinget de hade tidigare jämfört med de ovan nämnda.