1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2624052

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
DenRöda: Hade velat testa EA tillsammans med Hållander och Wedda då Lander inte är på topp. Då får vi in speed i mitten och nån som kan bära upp pucken, vilket jag tycker EA gör otroligt bra. Samtidigt som Lander får fokusera på det defensiva ett tag istället för att känna pressen att leverera framåt, det kan nog göra honom gott. Samtidigt som EP går tillbaka till kedjan som fungerade så bra i början på säsongen.

Pääjärvi - Hanzl - EP
Hållander - EA - Wedda
Hartmann - Lundin - Dahlén
Mieho - Lander - OJ

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{8179}: Tycker du är inne på något intressant här och något man gärna skulle vilja se Ante våga testa. Men tror tyvärr han saknar kulorna för att ställa upp laget såhär.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
{8179}: Tänkte lite så jag också. Men blir det för mycket ändring? Jag tycker det kan bli hur bra som helst med att alla stjärnspelare blir utspridda i varje kedja. Modern hockey där varje kedja har krydda.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.