1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2624124

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-01-04
Cobbel: Ja Edfeldt gillar jag. Han är en av de som jag brukar säga går till jobbet varje dag, oavsett hur de andra presterar.

Tyvärr är det andra som inte går till jobbet, vissa verkar ha tagit tjänstledigt.
Hanzl, Lyytinen, Hartman med flera är lite medgångsspelare. Det krävs ofta av dem att omgivningen lyfter sig för att de också ska lyfta sig. Så när laget som helhet spelar bättre brukar de också lyfta sig.

Sen finns det för nuvarande också en kategori spelare som oavsett omständigheter verkar ha väldigt svårt att prestera....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.