1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2624640

Sv: Apropå nånting...
Hmm 🤔
Varför känner jag igen det här scenariot?
Någon?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jag känner igen naiviteten.

Spelar delvis hockey.

Men det är så mycket mer än att åka skridskor och passa och skjuta.

I samhället i stort bär vi samma naivitet.

Om man bara jobbar på så går det.

Nä du måste skapa marginalerna genom att kontrollera alla moment.

USA tar det helt rättvist.

Sverige får väl som med många andra stora samhällsfrågor sakta men säkert vakna upp och lära sig se verkligheten så som den ser ut.


Man får tacka småkronorna för showen iaf! Det var kul att se dom tävla om allt iaf!

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jo, denna match påminner starkt av nåt man sett förut....kan inte sätta fingret på det bara

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Du börjar nog bli gammal & dement bara

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: ha ha, ingen aning....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.