Jåkkinen: Tror inte du har sett hur öppet vårat försvarsspel är😁 Dahlén, Pettersson med flera kommer utnyttja det.
Och förresten: ”U16-landslagsmannen Leo Tjälldén verkar, av allt att döma, ha valt spel i Skellefteå AIK. Han finns med i laget när Skellefteås J18 spelar mot Björklöven i dag. #skeaik”
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror inte du har sett hur öppet vårat försvarsspel är😁 Dahlén, Pettersson med flera kommer utnyttja det.
Och förresten:
”U16-landslagsmannen Leo Tjälldén verkar, av allt att döma, ha valt spel i Skellefteå AIK. Han finns med i laget när Skellefteås J18 spelar mot Björklöven i dag. #skeaik”