1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2624852

Sv: Apropå nånting...
Vi har alltså förlorat 400 raka matcher men är bara 12p bakom Färjestad? Jag förstår ingenting. Trodde vi låg sist!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Såg en tråd på Reddit av en snubbe från Kanada som förälskat sig i SHL-Hockey men ännu inte har något lag. Såhär skrev han:

"I am a 22 year old hockey fanatic from canada who has soon fallen in love with the SHL this year. I am planning on going over in March for a European hockey trip, I am yet to pick a team in the Shl. I am a carpenter from a tough community I like my teams to be blue collar and my fans passionate does anyone have any recommendations for a team to pick from here on out.

Thanks"

Många i tråden tipsade om Modo/Luleå men lika många tipsade om Frölunda och Färjestad.

Vilket lag hade ni föreslagit om ni inte fick välja Timrå? Själv tycker jag att man kan välja vilket norrlandslag som helst och det passar in rätt okej med "blue collar"-önskemålet. Annars hade jag nog förmodligen sagt LIF eller om man önskar missär och en jävligt korkad supporterskara så är OINK ett alternativ.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.