1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2626652

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
{297}: men sen ta ST de törs ju inte skriva ett enda kritiskt inslag om hur det ser ut . Hållandes dahlen lander Pettersson verkar få underprestera varje kväll. I andra klubbar då får man utstå kritik när man inte leverera. Men våra spelare de stryks medhårs hela tiden.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Banal:

ST har ju tappat allt. Hyllade nyss Hartmann att han går till jobbet varje dag och spelar tufft och hårt osv. Killen hade inte en tackling före landslagspelet (blivit bättre efter det ska sägas).

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-01-08
Banal: Undrar när klubbchefen ska visa sig nästa gång, han är lika anonym som våra super stjärnor! Som sagt...Lägg korten på bordet innan det är för sent.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.