Nisse1: Har hört väldigt mycket konstigt om hans tidigare insatser som chef. Maken till mer tafatt chef får man leta länge efter, tragiskt! Har oerhört svårt att se att han kommer stanna efter denna säsong.
Svartvik: Ja rätt skumt. Torines visade sig lite då och då och man fick intervjuer med honom där han uppdaterade kring vad det jobbas med(oavsett var vi låg i tabellen). Nya snubben är det helt tyst kring.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.