Zäta75: Om något så Dahlens intervju i pausen mot Luleå ang PP säger väl lite så. Har aldrig hört en spelare uttrycka sig så negativ om en spelform mot sitt eget lag.
MTIK: Dahlén säger si, Dahlén säger så. Var det antes fel att Dahlén sölade ut pucken med ett tvåmeters felpass när vi jagar kvittering också? Som sååå många gånger förr. Det verkar saknas någon som sätter ner foten i den här klubben. Ska en ”superstjärna” på plats 30 i poängligan stå i tv och säga hur laget ska spela PP?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.