Rip Kirby: fast om vi tänker efter så gick ju inte laget fram som en maskin innan Ante-gate heller. Vi hade väl en mini streak på 4 segrar men det var inte The Big Red Machine direkt
OlliJanne: Nä, så sant. Det var väl mer den förhoppningen vi supportrar hade inför säsongen, sett till de spelare vi hade, på pappret. Vilket vi verkligen skulle få bevisat.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer