Labban: Ja, de flesta anfallen slösas bort. Man blir tvingade att dumpa ner pucken och sen jagar man och är inte först på pucken. Sällan man lyckas låsa fast den i anfallszon och väldigt få längre anfall. I bästa fall vinner man en 50/50 duell och vänder upp mot blå och försöker hitta ett omöjligt pass diagonalt eller dräller med pucken och tappar den.
Vi borde kunna utarbeta något som funkar bättre med det spelarmaterial vi har kan man tycka.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi borde kunna utarbeta något som funkar bättre med det spelarmaterial vi har kan man tycka.