Synct: Jag har inte dragit några slutsatser, jag har ställt motfrågor och sedan gjort ett ifrågasättande gällande vilka grunder du kallar honom för usel på, givet de förutsättningar som fanns. Något otydligt?
Missade vart du sa att han blivit bättre, eller var det när du sa att Boyce hade haft samma produktion givet samma istid? Lite oklart där.
Nej, jag är inte Hållander med tackar för komplimangen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Missade vart du sa att han blivit bättre, eller var det när du sa att Boyce hade haft samma produktion givet samma istid? Lite oklart där.
Nej, jag är inte Hållander med tackar för komplimangen.