Timrå IK har ju hamnat i en jädra sits där man: 1) Kanske känner att man kört fast lite med Ante och behöver en annan typ av coach. 2) Har spelare i laget som inte vill att Ante ska fortsätta, annars lämnar de laget.
Här valde föreningen att söka en ny tränare. Samtidigt: 3) De spelare som inte vill att Ante ska fortsätta spelar ju som skit just nu och verkar ju inte brinna för klubben. Så beslutet som togs har inte bidragit, ännu, i positiv riktning.
En ganska prekär situation där man i slutändan kanske ändå måste göra sig av med/blir av med spelare som man från början ville behålla men som ändå väljer att lämna eller visar upp så dålig karaktär nu att man inte vill/kan behålla dem.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
1) Kanske känner att man kört fast lite med Ante och behöver en annan typ av coach.
2) Har spelare i laget som inte vill att Ante ska fortsätta, annars lämnar de laget.
Här valde föreningen att söka en ny tränare. Samtidigt:
3) De spelare som inte vill att Ante ska fortsätta spelar ju som skit just nu och verkar ju inte brinna för klubben. Så beslutet som togs har inte bidragit, ännu, i positiv riktning.
En ganska prekär situation där man i slutändan kanske ändå måste göra sig av med/blir av med spelare som man från början ville behålla men som ändå väljer att lämna eller visar upp så dålig karaktär nu att man inte vill/kan behålla dem.
Hur fan kunde vi hamna här?