Stryparn: Jag skulle vilja se jättebanderoller som tydligt markerar det vi supportrar ser som skillnad just nu mellan oss och laget. Vi ska naturligtvis inte bojkotta, det är ju helt kontraproduktivt. Helst skulle arenan fyllas med 100% kravställare och banderoller i stil med "Timrå IK i med och motgång-en självklarhet för oss supportrar. Hur är det för er som representerar klubben?"
Eller nåt. Går naturligtvis att formulera betydligt mer slagfärdigt än så men ni fattar
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Eller nåt. Går naturligtvis att formulera betydligt mer slagfärdigt än så men ni fattar