willysson: Ja jag håller med dig, I nu läget behöver vi en center ett par forwards och två backar av RIKTIGT hög klass och då menar jag spelare som går in på två femmor om vi skall ha en chans att bli lika stark som i år. Men jag har väl säkert fel enligt de flesta här på GB. Tre engelsmän och ett par backar frå Div 1 som inte kostar något och blommar ut kanske är melodin.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag har väl säkert fel enligt de flesta här på GB. Tre engelsmän och ett par backar frå Div 1 som inte kostar något och blommar ut kanske är melodin.