RST: Nej, alla vill vi väl ha etablerade spelare, gärna superstjärnor... Men låt klubben jobba i lugn och ro så får vi se vad resultatet blir. Vi vet ju inte ens vilka nyförvärv som kommer än (förutom Hagos)!!!
Kommer sedan någon/några av följande backar så ser det genast bättre ut:
Pasi Petriläinen Fredrik Svensson Mikael Magnusson Johnny Odoya
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men låt klubben jobba i lugn och ro så får vi se vad resultatet blir. Vi vet ju inte ens vilka nyförvärv som kommer än (förutom Hagos)!!!
Kommer sedan någon/några av följande backar så ser det genast bättre ut:
Pasi Petriläinen
Fredrik Svensson
Mikael Magnusson
Johnny Odoya