mikenomad: att det skulle finnas några garantier för att ett tränarbyte per automatik skulle vara lyckat är såklart inte säkert men att inte göra något alls och bara sitta lugn i båten, när hela havet stormar, är ju nästan en garanti för att det dåliga fortsätter och kanske rentav blir värre. Eller tror ni att Ante hittar trollspöt och magiskt vänder detta?
mikenomad: Tänk dig vad livat det skulle bli när Molinder kliver in som huvudtränare 😂
Vi behöver en till back samt en ny röst i båset och vad det verkar så finns inte pengarna till nått av dom, som bäst lär väl Kapanen få välja vad som är bäst av alternativen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.