Inlägg: 2630746
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Synct: Tycker inte heller Juolevi imponerade men en dyr back kan ju vara bättre än ingen back alls.
Sen angående skadorna, blir det inte samma diskussion varje år? Att vi har ”otur” med skadorna? Tycker frågan är om vi har tillräcklig bredd på backsidan.
Sen angående skadorna, blir det inte samma diskussion varje år? Att vi har ”otur” med skadorna? Tycker frågan är om vi har tillräcklig bredd på backsidan.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Synct: Kapanen ville ju förlänga men hade inte råd, även fast det inte var en speciellt hög lön han krävde.
"Hade man behållit honom om det fanns pengar?"
Vettefan, jag tyckte inte han utmärkte sig speciellt mycket, han var okej. Men det kanske var en för dyr historia där helt enkelt kontra prestation? Han imponerade inte direkt om du frågar mig.