+ 3
Inlägg: 2630755
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
{297}: Tror inte på att värvningar kommer lösa nåt.
Om man tar hemvändarna som ett exempel som det finns missnöje mot så tror jag ju inte att allihopa kollektivt går och blir klappkassa på 1 säsong samtidigt.
Det finns en knut på det hela och den knuten heter Ante, han får helt enkelt inte ut max av spelarna.
Ang det ständiga ämnet Dahlen så skulle han aldrig åkt till NHL och åkt på där skadorna. Han har ju blivit rädd för närkamper sen han kom tillbaka. Kommer inte ihåg om det var hjärnskakning han åkte på nån av gångerna, men kan ju vara så att det satt sig psykiskt??
Om man tar hemvändarna som ett exempel som det finns missnöje mot så tror jag ju inte att allihopa kollektivt går och blir klappkassa på 1 säsong samtidigt.
Det finns en knut på det hela och den knuten heter Ante, han får helt enkelt inte ut max av spelarna.
Ang det ständiga ämnet Dahlen så skulle han aldrig åkt till NHL och åkt på där skadorna. Han har ju blivit rädd för närkamper sen han kom tillbaka. Kommer inte ihåg om det var hjärnskakning han åkte på nån av gångerna, men kan ju vara så att det satt sig psykiskt??
+ 8
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
{297}: dyr? Han ville ha 80/månad men fanns inga pengar.
Angående skador, tror jag att dom får slita för hårt. Saknar bredd. Skada på en ja då belastas alla hårdare. Till följd av fler skador kommer.
Angående skador, tror jag att dom får slita för hårt. Saknar bredd. Skada på en ja då belastas alla hårdare. Till följd av fler skador kommer.
+ 6
Sen angående skadorna, blir det inte samma diskussion varje år? Att vi har ”otur” med skadorna? Tycker frågan är om vi har tillräcklig bredd på backsidan.