1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2630982

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Såklart man tröttnar när man första halvan av säsongen är överlägsna i spel och skottstatistik men aldrig lyckas få in pucken, sedan hamnar i ett skönt interludium där man lyckas spela lite tråkigare och säkrare men samtidigt lyckas vara vassa framåt och vinna flera matcher i rad, bara för att något senare tappa både offensiv och defensiv. Tröttheten och uppgivenheten brukar dock inte vara längre än någon timme, för nästa match sitter man där igen. Det var lite det jag menade med det jag skrev tidigare. Det är inte direkt vad jag skulle kalla en medgångssupporter, det är att verkligen bry sig i vått och torrt. Är det bara en formsvacka lär vi snart vara på banan igen. Är orsaken konflikter och olika grupperingar som står mot varandra kan det bli knepigare. Riktigt less blir man egentligen bara när det ser ut som de inte ens försöker, eller när domaren ser ut som assistenter till ena laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.