1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2631150

Sv: Apropå nånting...
Har gärna fel, men tror att detta bara kommer rulla på. Man har gett upp denna säsong, och man räknar med att poängen som är insamlade hittills plus poäng upp till kring 67 kommer att räcka till 12e plats. Det fattas 18p. på 18 matcher. Frågan är snarare hur ev. ny coatch, ev. nyförvärv och befintliga spelare uppfattar denna misär? Kan Timrå behålla Dahlén, Lander och Pettersson? Och vill Olli Jokinen fortfarande ta över?
En annan sak är hur licensen ska räddas med lägre och lägre publiksiffror?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ja nu skulle det fan vara välkommet med ett sånt där löjligt avbrott för Sweden Hockey Games. Hur många jävla matcher kvar till dess? Ser att skiten startar 8 februari så i värsta fall en 8-9 matcher till dess. Har vi tur så ska CHL spela på tisdagarna men det lär vi inte ha.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.