1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2631909

Sv: Apropå nånting...
NDR: ja ha sagt 0 och ingenting om deras content. de kan vara hur bra som helst men jag tror 100% att ökat intresse för deras matcher är för att de går bättre i tabellen. därför är det väl rimligt att ja pratar publiksiffror?
ja tror timrå kan ha ett eget jävla media hus anställt som pumpar ut guld, men förlorar vi 5 raka hemma och faller som en sten i tabellen kommer vi endå ha knappa 4000.
men visst är de kul när det kommer material kring laget

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Förstår vad du menar. Vet inte om LHC har ett jävla media hus, ingen aning, men inlägget dom hade när spelare och tränare fick öppna spelarkort tycker jag var betydligt mer intressant än de saker som kommer från TIKs kanaler. HVTV tittar jag ofta på, trots jag har noll intresse i den klubben.

Även om det går som det går för dem så är det väldigt trevligt att titta på den kanalen och få insikt i vad som händer och sker i föreningen, känns som att i Timrås fall är vi långt därifrån och att det (tyvärr) är ST som är språkröret utåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer