SKRIDSKOSKENAN: Förstår vad du menar. Vet inte om LHC har ett jävla media hus, ingen aning, men inlägget dom hade när spelare och tränare fick öppna spelarkort tycker jag var betydligt mer intressant än de saker som kommer från TIKs kanaler. HVTV tittar jag ofta på, trots jag har noll intresse i den klubben.
Även om det går som det går för dem så är det väldigt trevligt att titta på den kanalen och få insikt i vad som händer och sker i föreningen, känns som att i Timrås fall är vi långt därifrån och att det (tyvärr) är ST som är språkröret utåt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Även om det går som det går för dem så är det väldigt trevligt att titta på den kanalen och få insikt i vad som händer och sker i föreningen, känns som att i Timrås fall är vi långt därifrån och att det (tyvärr) är ST som är språkröret utåt.