Zåsse klubban: Ja tack. Hade det bra kämpigt ikväll, igen. Hoppas Kapanen hittar något finskt lag som vill förstärka inför slutspelet där borta, och få in något annat för hans lön.
{10473}: SÄSSOGENS BÄSTA MATCH OCH VIKTIGASTE VINST. FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR!
VILL OCKSÅ SÄGA ATT JAG HOPPAS JUEL INTE FÅR STÅ EN MATCH TILL I ÅR. JOHANSSON ÄR KLASSER BÄTTRE OCH LAGET KÄNNER STÖRRE SJÄLVFÖRTROENDE MED HONOM I MÅL
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer