1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2632659

Sv: Apropå nånting...
{10473}: SÄSSOGENS BÄSTA MATCH OCH VIKTIGASTE VINST. FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR!

VILL OCKSÅ SÄGA ATT JAG HOPPAS JUEL INTE FÅR STÅ EN MATCH TILL I ÅR. JOHANSSON ÄR KLASSER BÄTTRE OCH LAGET KÄNNER STÖRRE SJÄLVFÖRTROENDE MED HONOM I MÅL

HÅLLANDER LANDER WEDIN MAGISKA IKVÄLL! VÅR 1A KEDJA

WEDINS 5-2 MÅL VAR KLASS! SÅ LÄTT UPP MED DEN I TAKET BARA INGEN PARDON. MIN ABSOLUTA FAVORITSPELARE

LÄTTA FRÖLUNDA
GE OSS DOM I SLUTSPELET

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Man ska aldrig underskatta ett caps-lock SM :-)
I övrigt så är jag OERHÖRT stolt och glad över lagets insats idag.
Lander!!! Wow!! Legend! Gigant idag.
Spelglädjen!! Wow!
Tycker inte vi ska klanka ner på Juel! Han har i perioder utklassat Johansson.

Konstigt hur hockey påverkar. Men jag känner mig gråtmild efter dagens match.

Grattis till mig och alla er fantastiska Timråsupportrar!

Ps. Grattis Dalle! Apropå Legend! Ds.

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Hu gick mä 1000 ingen på Rönnlunn???😉😅
Ja had rätt...Dallas tog rekorde å vi VANN!!
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳😍
Uppladdat:

500x0-fbimg1695971739077_4.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer