1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2632689

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Man ska aldrig underskatta ett caps-lock SM :-)
I övrigt så är jag OERHÖRT stolt och glad över lagets insats idag.
Lander!!! Wow!! Legend! Gigant idag.
Spelglädjen!! Wow!
Tycker inte vi ska klanka ner på Juel! Han har i perioder utklassat Johansson.

Konstigt hur hockey påverkar. Men jag känner mig gråtmild efter dagens match.

Grattis till mig och alla er fantastiska Timråsupportrar!

Ps. Grattis Dalle! Apropå Legend! Ds.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Bland det skönaste idag var ändå att Lander gav Dahlen pucken efter han blivit alla tiders bästa målskytt i Timrå. Och efter matchen pratade de och var glada tillsammans och klappade om varandra. Det betyder mer än vad många tror härinne. De verkar ha pratat ut och kommit över detta med groll och grupperingar som funnits. Iaf hoppas jag det.

En otroligt skön kväll på många sätt. Nu vänder det!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer