tjobba: Det var Torines som höll skeppet flytande, nu finns det bara nickedockor och Backlund kvar. Ut med det gamla och in med nått nytt och fräscht! Tråkigt att det aldrig blir lugn o ro i föreningen.
Det enda man som utomstående med säkerhet kan säga är att det verkar infekterat med helt olika uppfattningar mellan två läger. Samt att inlägget från klubben igår kändes som ett lågvattenmärke (punktlista med anledningar till varför man säger upp en person som redovisas för allmänheten?).
Känns tyvärr riktigt osnyggt.. Det ger en oproffsig känsla av klubben.
Ser dock inte vad det ger att skriva till höger och vänster om sparkningar hit o dit, om man nu inte är personligt inblandad/involverad i vad det är som faktiskt hänt? Vad vet vi utomstående egentligen? Vi får se vad som kommer fram närmaste dagarna, helt enkelt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.