1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2636254

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
mikenomad: Haha, blev fel där. Vi är D U K T I G A på att göra DÅLIG reklam för oss själva. 😬🙈

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
{469}: Jag trodde du skrev "vassa" men autokorrekt ändrade till "kassa". Hur som helst, denna historia är inte bra för klubben och ska man mildra effekten så måste styrelsen agera NU, om de måste offra JS så ska man göra det (jag tror det är enda rätta), sedan måste man ta tag i damlaget och vara helt öppen gentemot dem men även mot media.

Denna soppa skadar föreningen på alla sätt i och med att man har problem och kommer slå igenom på allt. Det kan faktiskt vara avgörande med tilltänkta förstärkningar för herrarna om man inte har ett bra klimat i föreningen. Så det är högst angeläget med en snabb lösning, helst igår.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2024-01-23
{469}: Men mitt lilla instick i soppan får bli att uppenbarligen har hockeygymnasiet haft skarpa åsikter kring hur träning och annat skötts vilket kanske kan försvara agerandet från klubben och att man inte bara ska svälja rykten om maktmissbruk o dyl

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.