Zäta75: Visst var det Nubben som värvade JJ till Timrå i Hockeyallsvenskan? Nubben har gjort otroligt mycket för Timrå. Det kan Dahlén intyga. När han slutar tycker jag hans tröja ska upp i taket!
pingvin: Nubben skall ha kredd för mycket men har inte handplockat många målvakter själv. Det har han erkänt, att han har ingen koll alls på målvakter, att han litar fullt ut på sina tränare/målvaktstränare vilka målisar han skall gå på.
Det var Peter Hirsch som önskade att värva JJ, men de han aldrig jobba ihop då Hirsch fick kontrakt i KHL samma säsong som JJ anslöt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.