+ 12
Inlägg: 2639972
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Fortsätter vi spela som vi gör nu då är vi absolut top 6 sen håller vi formen som vi har då kan vi kan ta SM guldet. Varför inte?
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Öndulat: Vi är snart ikapp och förbi Färjestad om vi fortsätter vinna. Inte många poäng upp nu även om fler matcher spelade. Sedan har de väl 2 målvakter skadade också.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Öndulat: Fem raka vinster. Gissa vem som gjort poäng i fem raka matcher?
Jupp, that's right; den stundom bespottade Jonathan Dahlén. Många helt avgörande poäng också. Bevittnar vi möjligtvis början av en formtopp så här mot slutet av serien?
Jupp, that's right; den stundom bespottade Jonathan Dahlén. Många helt avgörande poäng också. Bevittnar vi möjligtvis början av en formtopp så här mot slutet av serien?
+ 22
Får såna lag som FBK, Växjö, Frölunda etc en svacka betyder det ingenting. Dom är med och slåss om guldet oavsett.
Måste va sjukt tråkigt att hålla på ett sånt lag som egentligen bara har framgångar. Man behöver ju lite jävulskap för att uppskatta det positiva då det går bra!