+ 6
Inlägg: 2639965
Svarskommentarer
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
sargad: FBK hade väl en jävla tung period året dom tog guld också? Hamnade väl 6a de året har jag för mig.
Får såna lag som FBK, Växjö, Frölunda etc en svacka betyder det ingenting. Dom är med och slåss om guldet oavsett.
Måste va sjukt tråkigt att hålla på ett sånt lag som egentligen bara har framgångar. Man behöver ju lite jävulskap för att uppskatta det positiva då det går bra!
Får såna lag som FBK, Växjö, Frölunda etc en svacka betyder det ingenting. Dom är med och slåss om guldet oavsett.
Måste va sjukt tråkigt att hålla på ett sånt lag som egentligen bara har framgångar. Man behöver ju lite jävulskap för att uppskatta det positiva då det går bra!
+ 12
Hörde för övrigt att FBK förlorat 5 av 6 senaste hemmamatcherna. Låter helt sjukt.
Om man översätter det till Timrå eller annan SHL-klubb skulle det vara som att förlora 9 av 10 hemma.