Kerstin_k: Tänk om vi hade sluppit den långa svackan på 10-11 matcher med nästan bara förluster pga interna problem. Då har vi typ legat 1a eller 2a nu...
Zäta75: Svackan var nog en kombo av flera saker. Tror att vi förenklar det lite väl med ensidigt hänvisa till ickeförlängningsbeslutet. Backsjukstugan i kombo med naturlig formdipp och självförtroendebrist i laget och vaktsvacka spelade nog in en helan del också.
Vi kan ju lätt bli lite svart-vita i våra analyser här på HS :-) Vi drar ibland långtgående slutsatser likt en HomerSimpson/Kalle A utifrån begränsad information, rykten och kortsiktig statistisk.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.