DenRöda: Inte så lätt men den som sitter högst i föreningen, kan tänka mig att denne är med vid partners knyts tillsammans med marknadschefen Sen ska denne ha bra samarbete med sportchefen,sportchefen har ju mest kontakt med laget , när nåt problem uppstår schism i laget är det oftast VD som har sista ordet typ Hv som sparkat 2 tränare. Som VD klubbdirektör är man oftast högst lön också finns nog ingen I SHL som ligger under 1 miljon i årslön Sen har vi styrelsen Ordförande är högst i styrelsen oftast inte heltidsanställd typ som Brynäs hade för 2 år sen denne bodde i Sundsvall var vd i Mondi skogsbolag i Väja kramfors men också Ordförande i Brynäs IF men denne ser till att allt fungerar och oftast ekonomi ansvarig det är min uppfattning Är själv vicevärd i bostadsrätt likt en VD koll på allt..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer