Dead Wing: Intressant hur han får ut det i SHL och i Timrå, men detta är ju något som varit en het potatis både här inne och på andra håll från Timråiter...
"– Jukurit rullar inte bara jämnt en bana i taget, utan Jokinen använder mycket motspel och sätter vissa kompositioner på banan mot motståndarens olika banor. Detsamma kan ses i försvarsparens spel. På så sätt får han ut det bästa ur laget."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"– Jukurit rullar inte bara jämnt en bana i taget, utan Jokinen använder mycket motspel och sätter vissa kompositioner på banan mot motståndarens olika banor. Detsamma kan ses i försvarsparens spel. På så sätt får han ut det bästa ur laget."