DJ Hemp: Ja, domarna säger att det inte var en slagrörelse men det vart en slashing, där vill man ju inte att sista ordet ska vara sagt, en förklaring vore rimlig.
Synct: Visst var det en liten slashing från Svensson men aldrig i livet att domarna hade plockat ut honom för den med 3 min kvar av matchen om det inte hade sammanfallit med att Nilsson dyker och ligger kvar. Slashingen är på hans överkropp. Dom plockade inte ut Nilsson för hans tackling i sekvensen innan heller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.