Labban: Tar för givet att Lyytinen blir kvar då. Surt tapp av Rindell dock. Nässen känns som hans ersättare i nuläget. Sen tänker nog klubben att Forsmark ska ta ytterligare steg i utvecklingen. Min magkänsla säger att vi kan glömma något klassnamn även på backsidan så länge Eronen och Erixon är kvar.
Kapanen nämner att det kan bli upp mot 7 nya som vi alla läst. Ska det kunna bli verklighet måste ju något kontrakt brytas, annars får jag inte ihop det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kapanen nämner att det kan bli upp mot 7 nya som vi alla läst. Ska det kunna bli verklighet måste ju något kontrakt brytas, annars får jag inte ihop det.