1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2648978

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ursäkta allihopa jag pudlar!!!! Vill inte trampa på ngn eller kränka så jag ber verkligen om förlåtelse men jag blev väldigt ledsen!!!!🥴🥴 Kommer inte att skriva ngt om Lars i framtiden han gör nog ett bra jobb får vi hoppas, som sagt är ångerfull över vad jag har skrivit om honom! Hoppas att ni förlåter Lilla farbrorn 🤐🤐🇺🇿

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD:
Vadå inte vill "trampa på ngn eller kränka" ?

Det var ju precis det du gjorde.

Lars Backlund och alla andra som jobbar röven av sig för att det skall finnas ett SHL-lag i Sveriges 113:e Kommun. En av dom har du dragit i smutsen och försöker släta över det med ett inlägg.

Ursäkta, men det går i alla fall inte jag på trots ett likerally.

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Vi sur-Jämtar frän Republiken kanske går för långt ibland. Bara KRB som sköter sig hyfsat.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer