JonteD: Vadå inte vill "trampa på ngn eller kränka" ?
Det var ju precis det du gjorde.
Lars Backlund och alla andra som jobbar röven av sig för att det skall finnas ett SHL-lag i Sveriges 113:e Kommun. En av dom har du dragit i smutsen och försöker släta över det med ett inlägg.
Ursäkta, men det går i alla fall inte jag på trots ett likerally.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vadå inte vill "trampa på ngn eller kränka" ?
Det var ju precis det du gjorde.
Lars Backlund och alla andra som jobbar röven av sig för att det skall finnas ett SHL-lag i Sveriges 113:e Kommun. En av dom har du dragit i smutsen och försöker släta över det med ett inlägg.
Ursäkta, men det går i alla fall inte jag på trots ett likerally.